Ännu en dag på slottet... ja menar jobbet...

Jaha, här sitter jag nu, trots att mitt passerkort hade "gått ut".... Synd att jag gick in och sa det till receptionen, för då hade jag kunnat åka hem igen och skyllt på att jag inte kom in.... hehe, tror inte att de hade blivit upp över öronen glada över det.... Dessutom förlängde chefen mitt korts giltighets tid med 3 MÅNADER!!! Jag vet att jag kommer inte att stanna kvar här så länge, men jag ville inte säga något.

Mmmm, ruskigt va jobbit det var att ta sig ur sängen imorse.... Funderade starkt på att gå och lägga mig en halvtimme igen och ta bussen. Det såg så kallt ut ute, och det var det!

Imorse vaknade jag dessutom av att det kändes som att jag hade en sån där "tvättställning" i magen som snuttade runt och rev upp hela mitt inre, och grejen var att det slutade inte på flera minuter heller... Hemsk obehagligt faktiskt...

Jag har märkt att jag gillar att trycka dit en massa punkter efter mina meningar, de blir på någor sätt oavslutade då, GAH nu gjorde jag det igen, men så ska det inte var.

Igår fuskade jag både på vägen till jobbet och hemvägen, fast jag kom på mig själv på hemvägen och hoppade av bussen efter en station. Tack o lov hade jag ju mamma att prata med medan jag gick hemmåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0