De e så roliga på Manpower...

Min PA skickade med ett påskägg till mig med en annan tjejs PA....

Fast faktiskt så känns det som att vi inte behöver mer påskgodis här på Amex. Och jag behöver definitivt inte något mer! Trodde man slapp påskägg när man passerat 20... Det sa iallafall pappa...
Under två dagar så har vi nämligen kunnat äta ur två jättelika godisägghalvor, första dagen fanns det bara godis och ingen frukt, så det var ju bara att äta godis då... *ler*  Idag fick vi iallafall fruktkorgarna som vanligt... Jag undrar hur det blir imorgon, det brukar aldrig vara mycket frukt i skutet på veckan.... Men säkert lika mycket godis... HUA! 

Hon sa dock inget om att jag ska byta jobb, men de kanske inte har hittat någon hit än, eller så ville hon bara inte säga det inför Linn... Jag hoppas att det hittar någon snart...

Satt och höll på att somna förut och ringde bara automatiskt. Det var tur att ingen svarade för då hade jag troligen bara gäspat och mumlat någonting obegripligt. Men tack o lov har jag Linn här som pratar md mig och väcker mitt medvetande med konstiga uppgifter...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0