Den här dagen har varit bättre...

Även om starten imorse var lite väl seg så kom jag i alla fall upp ur sängen, in och ur duschen och på bussen.
Det hade ju varit bra om det kunde ha varit en vanlig morgon... Men ICKE!
Nej för min lilla moster som jag (av en anledning eller flera) inte har pratat med på flera månader, kan vara nästan ett år, var ju tvungen att ringa mig. Och förstöra hela min dag som vanligt. Jag svär på att den människan kommer att ge mig magsår. Och inte blir det bättre när jag måste ringa till mamma och berätta om allting, för det måste jag.

Allt hennes skit-snack är så irriterande att jag bara vill skrika... Men det kan jag ju inte göra just nu eftersom jag sitter på jobbet. Men jag är inte skoltrött längre, nu j****r ska hon få se på ilska om hon ljuger för mig en gång till och jag kommer på henne. Pappa bara skrattar åt hennes påhitt och mamma håller på att gå i taket eftersom hon redan har händerna fulla med min mosters påhitt...

En rolig sak idag var i alla fall att jag tydligen igår gav upphov till en jordgubbshysteri idag. Igår gick jag nämligen ner på Netto och köpte lunch som vanligt, och så fick jag syn på en massa jordgubbar som luktade jättegott. Så då köpte jag en liter, för 12 kr. Och när en kollega fick syn på dem så skrattade hon och sa att nu kommer det att bli rusning ner till Netto. Så det första som hände imorse var att min granne kom och bjöd på en jätte stor skål fylld med jordgubbar och choklad. Och jag hörde över hela kontoret hur de satt och kommenterade hur goda och billiga de var. Hi hi hi...

Det  är helt otroligt hur segt dagen idag har gått. Men jag har ju iof suttit här själv hela dagen..  Men nu är klockan i alla fall snart 16, och då är det bara en timme kvar tills jag får gå hem.

Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0