Djävulshunden nr ett har lugnat ner sig!

En vänninas bror och hans tjej har haft riktiga problem med sin hund, som fortfarande är väldigt ung men snart för gammal för att lära sig hyfs ordentligt... Eller kanske inte egentligen, Caesar kan ju bota alla hundar. Ha ha ha.
Iallafall fick de i förra veckan besök av en svensk hundpsykolog eller vad man nu ska kalla henne. Hon var i alla fall inte Caesar. Och efter det har det tydligen gått hyfsat i alla fall, vilket får mig att pusta ut då min vännina är den som tar hand om hunden på dagarna då de jobbar.

JORDGUBBARNA ÄR SLUT!!!!!
När jag skulle gå ner och köpa lunch och jordgubbar på Netto idag, så upptäcker jag att alla är slut, det var liksom TOTALRENSAT! Smärre panik! Nä, skojja bara, blev bara uppgiven... jaha, så det blev en paj och lite gurka som vanligt...

....och helt plötsligt vet jag inte längre vad jag ville skriva...

Kollade på Ryan Airs hemsida igår, de har ett erbjudande tills den sista april att man kunde beställa resor till lite olika plater för 79 kr, och det kändes ju att det var någonting för mig....! Men tyvärr så fattar jag somvanligt ingenting på deras hemsida så det blir väl till att ringa dem och höra... Jag skulle så jävla gärna vilja åka till Barcelona i sommar, eller på hösten funkar oxå bra. Bara man kommer iväg nångång.

Äsch, fantasin tryter för ögonblicket...

Kram på er alla! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0