Sitter här med banken i örat...

Jag tror väl aldrig att dagen har gått så här långsamt förrut, det är inte ens speciellt varmt ute, men jag vill ändå ut härifrån, och hem... Är det kanske den vanliga "första-veckorna-med-träning-depressionen" som spökar med sinnet? Kommer jag att känna mig piggare och friskare om några veckor?

Jag missade tydligen en riktigt trevlig kväll på Maren bryggan i söndags, det var ju en riktigt sur citron att bita i. Hade verkligen velat vara där, men ibland måste man leka fredsmäklare och förmedlare... Behöver inte gå in på detaljer där, men middagen med kompisarna var faktiskt nödvändig, på ett sätt.

Nu har jag suttit i telefomkö i över 7 minuter, och jag har avancerat från plats 11 till 8 och signalerna löper amok för att sedan tystna helt... Har de kopplat bort mig tro? Nä jag har nu plats 7 i kön....

Igår var det ett himla promenerande på mig, funderar på att ta den promenaden varje dag, då den faktiskt var väldigt mysig... Och dessutom hade jag tänkt att pröva på lite "Floating" och "Vibration" eller vad det nu heter... Så fort jag får min anställning så kan jag ju lämna in kvittot och få friskvårdsbidraget... Tjohooo...

Ska jag ge upp eller inte, det har snart gått 12 minuter och jag ligger bara på plats 5.....
Men jag måste ju veta... GAAAH!!! Min fråga kommer att ta två sekunder, kan man inte få förtur då?

Äntligen ko jag fram... och ja, det tar bara 10 sekunder att få svar på min fråga... Som jag sa...

Nö nu ska jag sjunka ner i min 6700 samtal långa lista... he he he... ironi och slöhet... men jag skojjar faktiskt inte om längden, det är så många... 

Igår skulle ju förresten Stefan få sitt barn, undrar hur det gick... 

KRam kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0