Nackspärr och hjärnsläpp....

Vilken J*VLA måndag!
Ingen frukost, glömde kortet. Ilamående, mensen på g. Åksjuk så in i norden på väg till jobbet. Fick hoppa av bussen. Nya grejer att lära sig, Service ett rikitgt svårt yrke... haha fick hjärnsläpp flera ggr, vet inte om jag har gjort det här förra veckan eller lärde jag mig alt idag?

Gaaaahhh...

Hade iallafall med mig matlåda idag. Det var ju lite ekonomiskt, och kors i taket, frukten kom på en måndag!
Äcklig smak i munnen, inga tuggumni, inget kort så att jag kunde gå och köpa heller, Stolthet står i vägen.

Svammel svammel....

Planerar resa, kanske inte blir något lgh köp ändå... Men va fan man får ju låna hundra % ändå... Mattias vill ha ny fyrhjuling och jag en hund. Somvanligt är det han som kommer att få som han vill, för en fyrhjuling kan man ju faktiskt lämna ensam i 8 timmar..... hehe

Jag vill ha svar från USA så jag vet om det blir någon annorlunda jul, men stackars Ibby sitter väl och klurar på hur i hela friden hon ska få det att gå ihop med mig och Matte.... jaja, vi får se hur det blir iallafall. Nån gång lär hon ju svara.

Vill träna men orkar inte. Ska nog försöka imorgon iallafall..

Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0