Åååååhhhh.....

Smällkaramell va jobbigt det är att veta nått som man vill berätta för nån, och så får man inte tag på människan!!! Orättvisa värld!
Jag måste ju bara berätta det jag vet för min chef! Gaaahh! Varför är hon ute på kundbesök idag av alla dagar??!! Och jag vill ju inte skriva ett mail heller, eller borde jag det? Borde jag borde jag borde jag? VARFÖR HAR MAN INGEN BOK nu som man kan fördjupa sig i? Ska jag skriva ett mail? Ska jag ska jag ska jag? Vad ska jag skriva? hur ska jag skriva?

Det skulle vara så bra om hon kunde komma hit idag. Idag av alla dagar!

Nä nu sätter jag mig och skriver ett brev, jag struntar i om någon annan kan läsa det!
 Filur!

Kommentarer
Postat av: Jill

vad vad vad? *nyfiken*

2007-12-10 @ 14:28:20
URL: http://insidelingo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0