En bild säger mer än tusen ord.

Första dagen i Trosa var mitt huvud fullproppat med massa catchy-lines som jag ville fylla min blogg med. Men det gick inge vidare att komma ihåg nånting nu när man väl sitter här.... Och här sitter jag, hemma i min soffa, klockan 11 på en tisdag... Då är det klart att ni undrar varför jag inte är på jobbet. Det är för att mitt uppdrag på Amex är slut, fick en jätte trevlig avskedsfika i fredags. Så nu väntar jag bara på nästa uppdrag från Manpower.

Iallafall, föregående inlägg visar en hel del sommriga bilder. Men även om en bild säger mer än tusen ord så kan jag ju inte påstå att kameran registrerade allt vi gjorde. De bästa stunderna blir oftast ett minne blott. Jag tror inte att jag har skrattat så mycket under en hel helg som jag gjorde den här helgen. Det var grymt kul, och alla som bangade missade verkligen något! Men det finns ju alltid nästa år... Och Jill sa att hon skulle definitivt tillbaka... Sen om det blir nästa år eller året efter det..... You never know....

Igår vart det en trevlig kväll, middag med Linda och Sonny, spya av Kevin... I love him anyway.... Sen en sen promenad hem. Lite mys i soffan, själv såklart, Matte är i västerås. Sen när jag precis hade stekt klart pannkakorna, ett konstigt ryck jag fick....så såg jag att min granne Helena med sin underbara vovve Balloo var utanför fönstret så jag plockade in henne på skvaller över pannkakor. Det blev rätt så sent, men jag kommer inte ens ihåg att jag somnade. Did probably fall asleep befor my head hit the pillow.

Nä, seriöst. Jag orkar inte med er mer nu... Ska kanske hoppa in i duschen och återuppta skvallret med Helena.. Kram kram!

Kommentarer
Postat av: Jilly

Jäääävla myshelg verkligen! Japp, ska tillbaka nästa år. Standarden är ganska hög nu, så vi får se om det mäter upp. (: Tack igen för underbart sällskap. Älskar bilderna! xoxo

2007-06-13 @ 16:48:35
URL: http://insidelingo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0