Indescribable pain....

Jag orkar bara inte...
ALLT jag skrev försvann som om det aldrig ens hade skrivits.... FAN va trött jag blir på mig själv. Fast det mesta av det var väl bara flams och dravel, inget speciellt intressant. Jag tror att ni hade slutat läsa efter halva texten, som faktiskt var ganska lång och dessutom på ENGELSKA. Men som sagt, jag orkar bara inte skriva om den.

Jag fick min mens igår, ett blodigt historia det där, så nu måste jag tvätta, IGEN... Verkligen jättekul. Värsta paniken på morgonen, tur att man inte bor i ett slott där det är långt att gå mellan rummen... Nä usch det där kanske ni inte ville veta ritigt. 
En annan sak som däremot är lite halv roligare är att jag tog tillbaka mitt gamla jobb som vikarie på Söderby. Så imorgon ska jag jobba, kanske på söndag, vem vet, och på onsdag kväll. Christine, ängeln, pratade med chefen och sa att jag vill ha hundralappen i lön numera. Grymt mycket bättre än 82 kr iallafall.. Och eftersom jag bara kommer att jobba helger och röda dagar så kommer jag inte att bli indragen i intrigerna på samma sätt som förrut. Naaajs...

Vad var det mer jag skrev innan trollen tog texten? Jo just det, vi har lämnat in en låneansökan eftersom det är körförbud på våran bil från och med idag. Så vi måste köpa en ny.... Så nu kanske ni förstår varför lilla Lotta inte kommer att ha så mycket fritid längre. Förhoppningsvis så blir nästa uppdrag från Manpower ett med lite längre arbetstider så att jag kan jobba över 40h/ vecka och få lite bättre betalt.
Tänk, med två jobb kanske man blir värsta miljonären??!!!

Shit, när man är stressad rinner tiden iväg, om en kvart ska jag gå härifrån... Och ingen svarar när man ringer. Man undrar ju vad det är för företag som inte vill tjäna pengar. Tänk om jag hade varit värsta kunde4n, och så är det inte någon som svarar när man ringer. Nehe, då får jag ta alla mina pengar och gå någon annastans då...

He he tänk om det ändå vore så. Kram kram


Kommentarer
Postat av: Marre

Lotta Potta!!!!
Vad kul att du tittade in ^_^
Allt väl med dig?? Det var ju ett bra tag sen!!
Kram!!

2007-06-03 @ 14:24:59
URL: http://steeldrops.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0