Nu ni....

Nu är det inte länge kvar tills jag står på tåget hem, för det lär ju inte finnas någon sittplats... hahah

Mitt skrivbord börjar se ut som Linns, post-it lappar överallt... Men stöket varar bara tills den här Vero Moda listan är klar, vilket den lär bli på måndag, med två kvar att ringa...

Min vidrigt nyttiga lunch idag kommer att sätta sina spår, så ut och promenera march fröken.... Två skogsbärs-youghurts och en syndig och inte alls så välsmakande Choco Desert.... Ångrar den om något.

Men men, nu ska jag alldeles straxt stänga av datorn och dra mig hemåt.. det ska blli så skönt...

Vad var det nu jag skulle göra i helgen??? Gud vilket när minne man har då... Lämna tillbaka Idas väska är iallafall en självklar sak... men sen då? Jag tänker inte stanna inne och läsa min bok hela helgen, för det ska bli fiiint väder har jag hört... Nä nu har jag myglat för länge här... Puss och kram på er...

Kommentarer
Postat av: Jilly Billy

Angående det förra blogginlägget; Har Potta planer på att gå och bli MORSA?! Fan vad sjukt... Ja, radikalt var ordet! ...Utan tvekan skulle du nog bli den bästa. (: Men Ta du din sommar, och så många jävla fler sommrar du helst vill efter den och lev livet. Medans du kan. Eller ja, medans du är ung, rättare sagt. Förlåt för det dryga samtalet idag, var så sjukt upptagen, kom hem precis nu. Jag ringer imorron! Kul att höras av! :) xoxo Jill

2007-03-31 @ 00:33:22
URL: http://insidelingo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0