Gissa vad...!

Mmmm, nu vart ni nog nyfikna. Men ta er i akt, detta uttalande kommer antingen få er att skratta eller gråta... Vilket som, det bestämmer inte jag. Man kan ju oxå känna att skratt eller gråt kanske är lite väl överdrivna reaktioner för det här, så man kan ju tillåta sig att småle, eller se uttråkad ut oxå. Det är ju helt upp tíll er själva.

När jag kom till jobbet i onsdags, efter en trevlig ledig tisdag. Glad över att det här var min sista vecka här på AmEx , så att jag snart skulle kunna få ett nytt uppdrag och förhoppningsvis jobba lite bättre tider, lite längre = mer pengar.

Men mina förhoppningar grusades då den förträffligt trevlige och snälle mannen Kristian kom till mig med sina valpögon och frågade om jag inte kunde sitta kvar en vecka till.... Shahed hade nämligen inte hunnit klart med allt där borta i London... Som vanligt då.

Hur det ska gå när vi ska köpa vår lgh vet jag inte, men det löser sig väl alltid på nått sätt.... Förhoppningsvis.

Igår fick jag mitt paket till ICA Nära i Salem... Jag hade räknat med att kunna bära hem det... Men icke!
Det var liksom runt en meter långt och 50 cm brett och högt... Jag kan ju säga att jag har GRYMT ont i armarna idag. Kom ungefär halvvägs hem innan jag gav upp och satte mig för att vänta på bussen. JA, jag åkte en station... men det hade ni oxå gjort!

Så när jag kom hem var jag väldigt skakig i armarna, kunde knappt hålla i mobiltelefonen när jag pratade med Ida. Men jag fick iallafall ihop mitt monster till Lateral Thigh Trainer, och sen var det nära att jag låg raklång på golvet och asgarvarade åt Stella eller vad hon nu heter, men jag lyckades hålla mig uppe... Det var nod den flummigaste träningsvideo jag sett!!! Konstant leende och genomskinliga kommentarer... "Du är för gammal, för dum och för otränad för att våga dig iväg till gymmet, både du och jag vet det! Därför har jag gjort den här barnprogramsliknande träningsviedon som även passar dementa gamla tanter då jag aldrig slutar säga step-step-step-step-step-step-step-step.... i evigheters evigheter. OCh jag är alltid glad oxå. Plast Leeende Drottning"

GAHH!!! Men en workout fick jag iallafall... Jag gjorde till och med 3x30 st sånadär-vad-det-nu-heter, på en en sån där "rull-grej" som de hade på TV-shop förrut. En glid grej iallafall. Men jag har ingen träningsvärk idag, däremot hade jag det dan efter första gången... 

Herregud vilket virrigt kapitel av mitt liv...

Idag firar jag och Mattias 4 år, det känns som att detta borde stå högst upp, men nu gör det inte det... Jag fick ett liknande meddelande av Matte som jag får vaje år... Undrar om han sparar dem? Nåja, jag hoppas iallafall att han kommer att bli nöjd med sin present som han ska få ikväll, antingen vid middagen som kanske inte ens blir av eller sen.

Tänkte köpa någonting till honom från företaget PUSS, men jag hittade inget roligt. Det är så svårt att se bilder på smycken och bestämma sig, dessutom svarar de inte när jag ringer så jag kunde inte fråga om leveranstid.... Så det blev en anna grej istället... Foto kommer...

Nä nu ska jag fortsätta jobba. Kanske ska jag ikväll sova hemma hos Lindha eftersom hon ska upp och jobba imorgon och då måste någon passa Malte på dagen. Men det här vet ni ju redan... 

Kram kram! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0