Jag blir så arg på folk som inte kan passa tiden!

Bestämmer man klockan sju så ska man inte komma och plinga på dörren kvart i åtta... Men det var i förrgår. Igår skulle vi träffas sju, men hon kom inte alls överhuvudtaget. Så det blev ingenting alls igår. Det resulterade i att jag låg och läste HELA kvällen. Det är nog dags att skaffa hund snart, så att jag kommer ut mer.

Nu har iallafall amex sag att det blir sista veckan nästa vecka. För de ska köra igång allting den första i London. Men jag sitter kvar här hela veckan ut. Och Christian sa att om det skulle vara så att de inte kommer igång, så får de klara sig utan mig och cleansing här i Stockholm ett tag. Samtidigt som jag är glad över att snart få ett nytt uppdrag, så är jag jätte nervös för att lära känna nya människor och ha nya uppgifter. 

Usch, det märks att det är en massa pollen ute, jag bara nyser och nyser hela tiden. Även fast jag sitter inne på kontor hela dagarna... 
Ikväll SKA jag ut och prommenera, med eller utan sällskap! Men vad ska jag äta till middag? Mattias är på väg till Gotland vid det här laget. Så jag får äta någonting själv, vilket brukar resultera i ingenting alls eller något onyttigt... 
Men jag har ju bara 38 öre på kortet fram tills imorgon så det ska väl iallafall inte bli något extremt onyttigt.

Det här inlägget känns så himla meningslöst, det står ingenting av vikt alls i det. Inga djupa funderingar och slutsatser, inga spännande upplevelser... Ingenting. Ett helt onödigt inlägg helt enkelt.....    

Kommentarer
Postat av: Filippa

Onödiga inlägg är dom bästa

2007-05-24 @ 11:13:44
URL: http://ochjagheterfilippa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0