Vad vill jag?

Finns det inget gratis SPA med helkroppsmassage och allt annat jag behöver just nu? Kan någon skänka mig en sån upplevelse? Jag behöver det....

Koncentrationen tryter ganska fort just nu. Fick ingen uppmuntrande tårta igår, och kommer definitivt inte att få någon kladdkaka idag..

Det känns som att det är något som trycker mot ansiktet hela tiden, är det den välkända väggen som jag är på väg mot nu eller? Man kan bara inte bli mer oinspirerad än vad jag är just nu, ingenting duger, vill inte arbeta, läsa, titta på TV, prata... vill bara äta och sova... Ibland önskar jag att jag vore höggravid så att jag inte kan jobba alls, bara ligga hemma och vara stor av en anlednig... Men önska kan man ju, är inte gravid, och vet inte ens om jag vill bli det...

Tuuuuuut........tuuuuuuut......tuuuuuuut........ [znark]
Det är inte roligt att sitta med en lista som aldrig blir mindre än 500. man liksom tappar suget efter att ha kommit tillbaka till jobbet några dagar och listan har fyllts på så att den liksom inte blir kortare. Har suttit med den i över en vecka nu... Det är nog bara jag som förstår vad jag pratar om här.

Hoppas att nästa uppdrag blir bättre, och längre arbetdagar, tidigare morgnar och kvällar... Eftersom vi ska köpa vår lgh efter sommaren, även kallat hösten, så vill man ju inte säga upp sig, även om det ibland är lockande att gå tillbaka till mitt gamla jobb där jag vet att jag får jobb om jag vill. Ibland funderar jag allvarligt på det faktiskt.... Karriär kan man ju skapa någon annan gång. Någon måste ju ta hand om de handikappade oxå... Undrar om man ska ringa Christine ändå? Men jag har verkligen ingen lust att jobba helger... Men det ger så mycket mer pengar... Och de har säker tjänter lediga nu när det har slutat så många där...  Vad vill jag?

Ringde Christine iallafall: min vanliga otur såg till att tjänterna vart tillsatta i veckan. Min gamla lön var möjlig att höja, de behöver timvikarier i sommar... Vi får se om två veckor sa jag. Då har jag fått mitt nya uppdrag. Förhoppningsvis.

"Hellre kort än kontanter!" Hemglass i Uppsala.

Hur kul är det att sitta på ett kontor och inse, när man har 3 timmar kvar att jobba, att ens hår är grönt??

Det är tur att det finns så grymt roliga människor här på AMEX, annars hade jag nog somnat...
Hoppas att alla får en jätte trevlig vecka, glöm inte era mammor på Söndag. Jag vet precis vad min mamma ska få!

Kram kram

Lotta

Kommentarer
Postat av: Jilly Billy

HEY SWEETIE! Tack för din superlånga kommentar i bloggen, man blir ju bara så glad! Ja alltså du och jag Lotta... Vi är sånna helt otroligt upptagna människor. Kalendrarna är helt nedkladdade med tider för alla våra viktiga möten med viktiga människor..? Vad är det med livet? Haha fan... Det blev inget i helgen iallafall. Inget BBQ. Hamnade på en fest nånstans i storstan istället. Jösses, jadu. En fika ska man väl kunna hinna med tycker man? Klart jag ringer. :) Kram-bus!

2007-05-24 @ 18:11:48
URL: http://insidelingo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0