Vad vill ni veta idag då?

Att det är fredag? Att klockan är tre? Att jag heter Lotta?

Nä sånt där är ju liksom redan uppenbart.... Vad ska jag berätta då? Jag mår bättre idag än igår... Lite trögare i huvudet bara. Ska laga en jätte god middag efter jobbet, men kommer ju inte att äta den med Matte eftersom hans båt går från Gotland kl 1600. Det tar över 3 h att komma till Nynäshamn, och sen runt en till för att komma hem. Och då sitter jag nog redan parkerad på CP med en Hallonhora i handen. Eller nått..


Passade Leroy åt Alwa igår. Den hunden hårar grymt mycket. Men han e så söt så det gör inget. Det vara bara lite jobbig när han låg under min näsa hela natten. Riktig liten kelgris det där...

Idag har väl dagen gått relativt fort, eller så är det kanske bara för att jag "glömmer" bort morgonen och förmiddagen. Men nu börjar den sakta ner igen.... Det e SÅÅÅÅÅ SKÖNT att det är helg när jag går härifrån sen... I hela två dagar. Och sen ska man tillbaka hit och sitta här en vecka till. Får se hur mycket jag har kver på listan nästa vecka. Idag när jag kom hade jag iallafall krupit under 500 strecket, 439 st. Vem vet hur många jag klarade av igår, med tanke på att det kanske till och med lades till några igår.

Nä nu orkar inte jag skriva mer, kanske återkommer senare.. kram kram


Kommentarer
Postat av: Noursin

Hahaa...fan va skumt! Ja försökte komma på vilken Lotta, men ja känner faktiskt bara EN! :) och d e ju du såklart. Roligt att du hitta mig. Jaaa, livet rullar på för min del..är du kvar i södertälje? Jag har sökt in ti universitetet så ja hoppas ja slipper eskilstuna nästa termin. Hoppas du har d bra..Kram!

2007-05-26 @ 14:22:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0