Valborg.

Vad ska man göra det här året då? Jag vet inte...
Det lär ju bli kallt iallafall...

JA JAG VET ATT INLÄGGET ÄR EN SISSÅDÄR TRE DAGAR FÖRSENAT...

Just nu, idag, sitter jag och lyssnar på min NYA mp3 spelare. Och tittar på Milan-Manchester på vår STORA NYA TV!!! Flatscreen, 32tum, fettnice one... LG, med surround.

Be my bad boy, be my man, be my weekend lover, but don't be friend....

Hur var valborg då? Jo det var kallt i början, god grillad mat hemma med en massa kompisar. Sent iväg till brasan som redan hade brunnit ut typ. Hem å hämta dricka och tändvätska, upp i skogen och tända en egen eld och lyssna på lite guitarr.
Pojken och jag tog en promenad hem genom den mörka skogen, hand i hand.. Det var mysigt.

Jag var totalt spik nykter förresten.

Har sytt  nya svarta kuddöverdrag, tror att jag har nämnt det förrut... Och nu har jag broderat på det ena, ska ta en bild på det senare. Men nu börjar det bli dags att gå och lägga sig.....

Älskar er..
Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0