Dags för lunch snart...

Nästa vecka blir kort men jobbig... Ruskigt jobbig. Det är månadslut och halvdagar, det onda uppvägs av det goda, men fårgan är bara om det kommer att räcka till... JAG HATAR MÅNADSLUT!

Jag är jätte hungrig, och har inte med mig nått så det blir till att åka ut och äta med kollegorna. Men
det kan faktiskt vara rätt så skönt det med. Ont i magen har jag oxå, måste tvätta så att jag kan ha mina älsklingsbyxor, magen börjar faktiskt att växa nu så det börjar ta emot att ha vissa byxor.. Men jag tror att mina lår har blivit smalare för byxorna jag har på mig nu har aldrig suttit så dåligt längs låren som de gör nu....
Kanske är på rätt väg?!

Nu är det iallafall gjort, jag har bokat 2 stugor till Trosa-marknad-helgen så vi blir 8 pers som åker. Om det blir fler så finns det ju inget som hindrar att somliga sover i tält... Bara jag får en sängplats, jag och grodan tänker inte sova på marken! Och jag ska ha en nederslaf för jag tänker inte klättra upp och ner för en stege mitt i natten om jag måste spy eller nått... =) Ingen risk förhoppningsvis. 

Fan va jag längtar, hoppas att vädert blir lika bra som det var förra året, och att vi hinner med mer. 

Om 11 arbetsdagar (+några helger och röda dagar) så åker jag till GBG med pappa. 99 kr dit och 99 kr hem, fan va jag kommer att skratta hela vägen! Min minisemester är hett efterlängtad.
 

Kommentarer
Postat av: Jilly B

Fanns det stugor kvar? Hann du? Finns det plats? Ringde du upp? Fick vi stugorna? HANN DU? FANNS DET STUGOR KVAAAAR?!? ;P hihi..

Peppen! Kommer bli skitkul! :D
Förra året var underbart härligt och i år avancerar vi, STUGOR! För visst fanns det plats kvar?! ;O

Bra gjort!

2008-04-25 @ 12:28:12
URL: http://insidelingo.blogg.se
Postat av: Sophia

Nejmen, Trosa det är ju nära mig :P

2008-05-04 @ 09:28:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0