Idag vart lunchen ännu kortare...

Jag åt min LILLA matlåda på 10 min, egentligen behöver man ju inte mer tid. Men jag ska rapportera 20 min lunch ändå.

Jag är så trött så trött så trött... Jag vet inte vad det är med mig egentligen, jo det gör jag ju.. Men ändå...
Jag är så trött att jag glömmer bort saker som jag måste göra, typ ringa barnmorkan, skulle jag ha gjort hela förra veckan, fortfarande inte gjort det... *suck*

Igår åkte jag till Södertälje fast jag egentligen inte orkade... Skulle köpa en ros som heter Chinatown, som är gul och jätte vacker. Men fick jag det då?! Nä, såklart inte, den fanns inte nånstans! Fan va sur jag blev. Det är ju absolut en av mina favoriter. Och den är ju såååå vacker...

image129

Så det slutade med att jag i ren protest köpte 3 st Friesia... Men jag vet inte om de blir lika fina som min Chinatown skulle ha blivit. I värsta fall får jag väl adoptera bort dem.
Det blev en hel del reasande igår, tack vare att jag har världens bästa pappa. När vi inte hittade rosen på Plantagen åkte vi till Coop i Södertälje och det var däe jag hittade Friesian för en billigare slant än på Plantagen... Jag tänker ju inte betala en hundring för en ros jag inte ens vill ha när jag kan betala 69 för tre...
Köpte en vattenkanna och lite marktäckväv så att inte jorden rinner ut ur mina pallkragar. Sen åkte vi till pappa och hämtade häftpistolen och sne körde han hem mig... Pappa snäll...=)

Och jag kämpade med det där igår. Huahej.. Men sen började jag undra om jag ens har någon hjärna i huvudet eller om det är helt tomt. För Lilla Lotta häftade ju fast väven när kragarna stod mitt på uteplatsen, altså inte intill väggen där de SKA stå... Inga problem där inte... Men sen började hon bara glatt att fylla på jord från tre stycken 60 liters säckar, UTAN ATT FLYTTA KRAGARNA TILL RÄTT PLATS... Vad resulterade detta i då?! Jo att det var JÄTTETUNGT att flytta dem intill väggen och jag fick inte ens dem att stå där jag ville ha dem.... IDIOT!!!!

Nä, nu ska jag jobba lite till...

Pussah!

Kommentarer
Postat av: Jilly B

Hahaha du är så jävla underbar! (:
Men människa, dum, du måste ju äta ordentligt.
För fan!
Ses snart! (:

2008-04-22 @ 12:50:27
URL: http://insidelingo.blogg.se
Postat av: Kuusin

Jag kan inte låta bli att tänka på mormor bland allt prat om rosor. Vart fick du dom gröna fingrarna ifrån månntro?.
saknar dig, ta hand om dig och sötbebissaken.
puss

2008-05-02 @ 22:48:11
URL: http://28februari.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0