Rött är inte en vårfärg...

Jo visst är det det egentligen, men inte om det sitter på de små spinkiga benen på en 17 årig tjej, som för övrigt bär svart kortkort kjol, högklackat och kappa, och bara lyser fram prostituerad.... Dålig start på min morgon minst sagt.

Vad hände med världen? - Citat: Kusin

Jag vet inte vad jag ska skriva,
Egentligen borde jag jobba på lite men jag är så ***** trött just nu...

Fiskmåsarna och små solglimtar utanför gör livet lättare, lite rand iallafall..

Men vart är all vår personal???!
Om 6 min börjar telefonen ringa. Så det är väl bara att starta upp programmet igen då...

Jill, jag prövade skicka ett mail till mig själv från min Hotmail, det kommer inte fram heller. Har skickat ett meddelande till vår datatekniker. Meddelar dig när jag får svar därifrån så slipper du sitta och skicka mail som inte kommer fram... hehe

Kommentarer
Postat av: Jilly B

Ja, vad hände med världen?!
Och vad fan är det med folk?
FFS! >.

2008-04-11 @ 08:46:50
URL: http://insidelingo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0