Det var någonting...

Månadsskifte, inget roligt ord här på jobbet.... Men det går ju inte att undvika...

Jag skäms nästan för att säga det med det var faktiskt riktigt roligt att göra servicefaktureringen igår. Antagligen beror det på att Linda är en så himla bra lärare. =) Men det var faktiskt roligt att lära sig något nytt, men det är inget som jag tänker säga här på jobbet, för då slänger de väl på mig hela ansvaret. =(

Lilltjejen vill inte ligga still och livmodern har växt från 26 cm till 29 på två veckor... Lågt blodtryck, men jag är iallafall uppe på "strecket" igen och inte under det. =) 
Idag måste jag sluta tidigare eftersom det är föräldrarutbildning 15.30, undrar om Matte hämtar mig? Hoppas det men det kan man aldrig vara säker på.

Tycker synd om honom, igår följde han med till BVC och sen körde han mig till jobbet eftersom han ändå skulle förbi här. Men när han kom till arbetsplatsen så hade de inte gjort mer än förberett allting, även fast de hade jobbat i två timmar. Sonny som är lärling kan förstås inte sätta sig på latmasken Micke som har jobbat där i hundratrettio år, men ändå. Matte ska ju inte behöva vara där och övervaka Micke hela tiden. Det ska nog bli skönt för honom att få ta den här kursen i oktober, för då får han mer ansvar och kan säga till Micke vad han ska göra.
Jag vet att Matte är som jag, han blir tokig när människor inte jobbar ordentligt utan bara går omkring på arbetsplatsen och pratar i telefon, medan man själv sliter som ett djur.

Nä, nu ska jag ta tag i lite ordrar här.

Puss och kram på er.

Kommentarer
Postat av: Minsi

det är fortfarande lite ruckbart så lite längre tid hehe... =) men bara jag hinner köpa det sista så blir jag glad hehe... hur går det för dig då stumpan?

2008-08-29 @ 14:21:51
URL: http://minsi86.blogg.se/
Postat av: Linda

Haha, ja visst är jag suverän på att lära ut?! =) Puss och kram

2008-09-02 @ 13:08:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0