Egentligen har jag sjukt mycket att göra...

Även om jag fick undan en hel del ordrar innan lunch, hade säkert fått bort fler om inte vi hade haft ett "5-min-möte"...

Iallafall, vad jag egentligen skulle berätta om här det har försvunnit, är lite stressad eftersom telefonen säkert kommer att börja ringa närsomhelst...

Väntar på att frukten ska komma till jobbet, och hoppas att det finns nått gott...

Relativt lugn helg, städade som en tok, ser värre ut nu än innan eftersom inte all tvätt hann torka så det hänger gardiner och sängkläder överallt i lägenheten. Ska fixa det när jag kommer hem sen. Hade ont i ryggen hela helgen oxå btw.. Fruktansvärt, men det gick såklart över till måndagen så ingen sjukskrivning där inte... =( hehe.

Åkte med pappa och kollade på hans nya lägenhet, utsikt över hela Södertälje, helt underbart. Den kommer att bli perfekt för pappa, det vet jag. Och nu kan jag ju gå hem och hälsa på honom när jag är hemma hos Ida och vice versa... Hahaha

Månförmörkelse i helgen?! Det såg ut så iallafall... Nån som vet nått?

Ingen bra natt i natt, först kunde jag inte somna på grund av en dum pojkvän. Sen när jag väl gjorde det drömde jag konstigt och vaknade ungefär 7 ggr varje timme... Okej kanske inte 7 men många ggr iallafall. Det blir rätt mycket om man går och lägger sig vid 22...

Gjorde frukost till en grinig pojkvän, i ett försök att få honom på bättre humör. Men det var totalt misslyckat. Hoppas att han kollegor lyckas bättre

Puss

Kommentarer
Postat av: Cat

Vi måste verkligen ses snart!!! Hur är det med lilla bebisen? Hörde att det är en flicka!!!!! Fan vad KUL!!!!! Grattis! Längtar tills hon kommer ut!!!

Puss!!!

2008-08-19 @ 11:52:09
URL: http://smellslikecathrine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0