En vana eller en ovana?

Jag vet inte om jag någonsin kommer att vänja mig vid rörelserna i magen... Eller ens om jag kommer att kunna vänja mig av med den när hon äntligen kommer ut. Det kommer nog att kännas tomt tror jag...

Iallafall vet jag en sak. Det ska bli jätteskönt att slippa alla hormondrömmar jag har haft. Nog för att jag alltid drömmer konstiga saker med under graviditeten har det ändå varit värre än vanligt. Inatt tillexempel drömde jag att mäklaren som var hemma hos oss igår kom och tittade på vår tre-sits-soffa (som han i verkligheten tipsade oss att ta bort inför en visning) och upptäckte en massa perfekt runda små hål i sömmarna och vecken på den. Och jag vart helt tokig eftersom jag var helt övertygad om att det var katterna som hade gjort dem, även fast de såg ut att vara gjorda med en maskin eller håltång (till skärpet ni vet)... Helt sjukt. Sen var det säkert en massa annat som jag inte kommer ihåg just nu, och det är jag faktiskt glad för.

Mäklaren ja, igår la vi ett bud på en etagelägenhet 50 m därifrån vi bor nu. Jag hoppas att det blir vi som får den, för då skulle vi rent av kunna fira jul hemma hos oss för en gångs skull. Och det skulle vara roligt. Plus att vi kommer ifrån vår lilla "47 kvadratare"... Kunde nästan inte somna inatt bara för att jag låg och tänkte så mycket på den där lägenheten. 
Mäklaren hoppas iallafall att allt blir klart den här veckan eller senast nästa vecka. Så jag hoppas att det inte kommer några fler spekulanter som ska hålla på och buda över och vara jobbiga ;-)

Nä jag hoppas verkligen att vi får den här lägenheten. Det ska bli så roligt att göra om inför en visning i vår nuvarande. Han kom med riktigt bra tips, plus att jag hittade lite inspiration på nätet. 

Nåja, back to work, dags att börja fakturera in lite pengar till företaget igen nu efters månadsskiftet.

Puss och kram! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0