Idag vill jag ha en mysdag...

Men det lär det ju knappast bli... Tvätt högen är rätt så stor, men jag har verkligen inte orkat den senaste veckan.

Min bebis har bara bråkat med mig de här dagarna. Jag får inte sitta framåtlutad och jobba för då sparkar hon på mina revben.... Hon håller på hela tiden... =)

Igår var vi hos barnmorskan, det gick bra, 130 slag i minuten och typ 25-26 cm mage... Jag har lågt blodtryck och dåligt blodvärde. Men inte alltför alarmerande tydligen. Ligger lite under den mittersta (den sk "perfekta") linjen i diagrammet eller vad man nu kallar det. För två veckor sen låg jag rakt på. Men det var fortfarande inget oroande..
Har nu iallafall gått upp mina 10 kg som jag förlorade.. =( Lite surt är det men fan va de ska bort fort när hon väl är ute. =) Jag ska kämpa som ett djur och gå ner till min målvikt (som är bra mycket mer än 10 kg) haha.

Rätt mycket att göra idag på jobbet. Igår stannade jag till 17 eftersom jag kom en timme senare pga barnmorskan. MEn det tänker jag inte göra idag. Det är ju för fasiken fredag!

Järntabletterna verkar iallafall ha gjort susen för mitt håravfall, visst tappar jag hår men inte lika mycket...

Det ska bli så sköt när vi blir fullbemannade här på säljstöd igen. Nog för att jag kommer att få lida av faktureringen i två dagar till, men det börjar gå rätt bra nu. Behöver inte fråga allt för mycket längre.

Fick kramp  i vaden inatt igen förresten, och den försvann bara inte. När jag kom till jobbet kunde jag fortfarande känna av den i muskeln. Men nu är den typ borta.

Nä nu ska jag jobba lite och hoppas att mäklaren ringer så att vi kan boka en visning på en lgh som vi är intresserade av.
Puss och kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0