Lite väl tidigt kanske....

06.43 stämplade jag in i morse.... Lite väl tidigt kanske. Men iallafall... =)

Det blev inget nytt boende. Iallafall inte den här gången.. Och det blir inget radhus i Tumba heller, för hög avgift.
Det är så jobbigt när man inte vill flytta ifrån Salem och det inte finns några lägenheter/radhus till salu för ett vettigt pris. Och jag vill inte bo för långt bort i Tumba och inte i Tullinge... Om det blir Tumba så vill jag bo i Segersjö eller Uttran som ligger nära Salem... Fast jag kan tänka mig att bo i Rönninge... =)

Men det är som sagt inte så lätt att hitta nått i den lilla staden Salem. 14 bostadsrätter till salu, 99% ligger i Söderby där bara en etta kan kosta 1 miljon... Inte speciellt upplyftande.

Nåja det är väl som pappa säger: Vi sitter ju inte direkt i sjön... Inte än iallafall. Och en liten tar ju inte så mycket mer plats än en katt, i början iallafall...

Nåja, nog ömkat, det går fler tåg.  Nu ska jag sätta igång och jobba.

Puss och kram!

Kommentarer
Postat av: Minsi

Vad roligt... Hur var föräldra utbilningen? Jag har min första föräldra utbildning på måndag =)

Jag är fortfarande inte så nervös men det kommer säkert då jag får värkarna hehe. Ja nu är det inte så längt kvar, har börjat köpa lite mer saker nu och planera hur man ska lägga upp allt.

Puss på dig å magen =)

2008-08-13 @ 18:14:38
URL: http://minsi86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0