Olidlig väntan..,

Om man pratar om saker så slår de ibland inte in... Iallafall känns det som det ganska ofta när jag jätte gärna  vill att något ska hända. Jag vill be och böna som en galning för det här men då kanske det kommer att kännas värre om det inte händer. Man blir mer besviken än om man inte försöker så mycket...

Nåja, hur det går får vi se imorgon eller på måndag... MEN JAG KAN FAN INTE VÄNTA!!!!!!!

Nä, nu vill jag att svärmor ska ringa så att jag kan gå över till henne och sy lite byxor. Mattes knickers är för långa och pappas shorts är trasiga. Min symaskin är lite trasig såå jag ska låna henne.

Dagens drömhund: Fransk Mastiff... =)
Men det kommer ju  inte att hända. Bara att fortsätta drömma...

Kommentarer
Postat av: Minsi

Japps örebro bilder =) Jo då det är bra med mig. hur är det med dig då stumpan? kramar

2008-08-10 @ 15:49:36
URL: http://minsi86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0