Så förbannad

Just nu, är allt så jävla piss. Det var inte det bara för några minuter sen. Tänk vad ett telefonsamtal kan göra....

Jag är så jävla trött på att snåla med pengar så det är fan inte sant. Och snart kommer det att bli ännu mindre pengar när man går hemma. FAN FAN FAN.

Men jag har bestämt mig.

Varje gång jag får lön, så ska jag ta det lilla jag hade kvar från föregående månad och lägga in på mitt sparkonto. Så är det bara.. Sen om det bara är 300 eller en hundralapp så ska det fan in på sparkontot. Så fort jag får min lön då Jä*lar. För jag har ALLTID något kvar av min lön. ALLTID! Till skillnad från vissa andra, som ändå tjänar mer än mig.

*tar ett djupt andetag*

Nä, nu ska jag lugna ner mig innan nästa irritationsmoment stiger över tröskeln.

Tack för fika stunden igår förresten tjejer. Det var jättemysigt! Längtar tills man får en större lägenhet så att man inte behöver sitta i samma rum som tv:n.

Puss och kram!

Kommentarer
Postat av: Minsi

De e bra att du har koll på vilken bärsele jag har haha... shit känns helt galet att tiden gått så snabbt... jag tror att jag har blivit piggare även om man bara är tyngre men jag har fått tillbaka mina sömnproblem... skit jobbigt men det är bara att se framemot det som kommer hehe =) HAHAHA vart du exemplet haha vi hade inget sånt iaf men medans vi tittade på förlossnings filmen så var jag den enda som satt där helt oberörd... kände sig som en zombie jämnfört med alla andra...

2008-08-22 @ 10:48:03
URL: http://minsi86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0