Så mycket har hänt nu de senaste dagarna...

... men jag kommer inte att komma ihåg att berätta allting för er så ni får nöja er med det jag kommer ihåg för stunden.

Vi kan ju börja med fredagen - Pokerkväll:
Jag slutade tidigare eftersom vi skulle hem till Mattias farmor och farfar på middag. Det var jättegott och mysigt. Senare på kvällen spelade vi kort, nån slags "Internationell poker". Det var faktiskt ganska roligt, även fast jag inte gillar sånt. Jag kommer inte ihåg vad vi gjorde när vi kom hem därifrån men men, det var säkert mysigt.

Lördag - Mera kortspel:
Jag städade och höll på en bra stund. Men sen på kvällen åkte jag hem till Ida och Andreas. Jag och Alwa åkte samma buss. Vi spelade musik och kort, haha. Sen tittade vi på SAW IV. Den var verkligen jättesnurrig! Jag fick en jättefin klocka av Ida i julkapp. Hon har inte fått min än, men det beror på att den inte har kommit än. Jag tror att hon kommer bli superglad! Åkte hem med nattbussen ganska tidigt ändå, bara 01:55 eller nått sånt. Den stannar ju utanför dörren ca 20 min efter att man hoppat på så den är ju asskön. Man önskar rätt ofta att den skulle gå dagtid oxå, så hade det inte varit lika jobbigt att åka till Södertälje/Salem. Eller iallafall att det fanns en buss som gick som den fast bara till Tumba. Det är så trååååkigt att åka tåg!

Söndag - Tvättdag:
Försov mig lite, men killen efter mig var förstående och var helt ok med att jag torkade mina kläder medan han tvättade. Åkte och handlade på Maxi, jag tror fan att vi var där rekord länge. Eller om det bara kändes så. Men Mattias och jag bråkade inte en enda gång iallafall. Det var skönt. Och det även fast Robin var med. Vi handlade oxfilé till 5 pers, det är ganska mycket ska jag tala om om det är nån som inte vet det. Ha ha, det är ju inte direkt köttfärs! Iallafall, killarna satt och spelade och gjorde annat dumt på kvällen, och jag bara flöt med. När de kände att det var dags att titta på film gick jag och la mig.

Måndag - Återförening:
Upp ganska sent, Matte iväg med Robin till systemet och JoberMax. Jag städa upp det sista, vek tvätten och gjorde potatisgratängen och vitlöksmöret. Satt en stund och tittade på tv när Matte kom hem, vi dukade tillsammans och sen gjorde jag salladen. Robin, Fredrik och Elin kom. Killarna började grilla oxfilén. När sås och allt var klart åt vi. Men somvanligt glömde vi vitlöksbrödet...... Efter maten när de satt och spelade kom Jocke, och sen Andreas. Sen Danny och Ville. Det vart ganska fullt... hehe. Efter ett tag så gick vi hem till DeBe, smällare och raketer hela vägen. Där var det ganska dött, det var inte så många som hade kommit och vi satte oss och tittade på den där amerikanen med "Achmed the dead terrorist", SILENCE!! I KILL YOU! HAHAHAHAHHA och två andra dockor som jag inte kommer ihåg vad de heter. Den ena sitter på en pinne, och gör en himla stor grej av det. Och den andra kan inte läsa SANTA ANA, utan läser det som SA NA TA N A. Ha ha, de är jätte roliga.

Firade tolvslaget hemma hos Robins föräldrar. Det var jätte kul. Hans mamma och jag bestämde att jag ska hjälpa henne med hennes häst på söndagar, och kanske nån mer dag. Det ska bli jätteroligt. Sen ringde Stefan som vi inte har träffat på ett och ett halvt år. Och då gick vi och mötte honom. Det vart återförening som hette duga, Matte och han ville ju knappt släppa varandra, och jag fick min beskärda del av pussar och nyp i arslet. Fast hans norrländska är tråkig. Även om det är jättesexigt med norrlänningar så är ju inte Stefan född norrlänning, och det hörs. 
Jag hade plannerat att stanna iallafall tills Rosen kom men när han inte kom klockan 2 som han sagt till Debe så hade jag inte så mycket val att gå när Matte ville. Dessutom var jag ganska trött själv så det var ok ändå.
Väl hemma så åt vi lite rester och tittade på tv, sen kröp vi ner i sägen och somnade rätt fort..

Tisdag - Jag har världens bästa pojkvän.
Som vanligt upp väldigt sent, det har blivit en vana. Det var ett under att jag kom upp idag. Plockade undan tillsammans, Matte började när jag stod i duschen. Eftersom vi inte fick tag i kärlekskranken Robin så lagade jag mat hemma. Inget McD med andra ord. Bakade kladdkaka oxå... Åkte upp till Krysset och köpte 5 st DVD filmer, varav en tydligen var en dokumentär, en annan hade vi sett och de andra tre var inte lika frestande att börja med som programmet "Vad blir det för mat?" Med han Moberg. Vi satt säkert i två och en halv, tre timmar i soffan brevid varandra, och tittade på när han lagade mat. Jätte mysigt. Åååå, jag längtar hem till min säng och min pojke!

Ja det blev ganska mycket text iallafall. Även om jag utelämnade en hel del, oxå med flit. 

Nä, nu vill jag bara säga att jag älskar alla mina vänner, hur knasiga de än är! Och jag tycker att det är jättejobbigt att inte träffa alla lika mycket som jag vill.

Puss  

Kommentarer
Postat av: Jilly B

Gott nytt år Bus (: Hoppas det nya året bara bjuder på leenden och äventyr. puss

2008-01-02 @ 13:01:29
URL: http://insidelingo.blogg.se
Postat av: Jilly B

hahaha du är så jävla dum ;D Ja men absolut! Slå en signal när har vägarna förbi! Jag vill leka! :) Fika, kaffe, baka bara mysa! kom kom :) Hälsa och gratta familjen!

2008-01-14 @ 14:05:53
URL: http://insidelingo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0