JAG ÄR FEEEEEEEEEET

.... till allas stora glädje.
Har fan inte gjort annat än ätit och sovit och svettats i tre dagar och två nätter nu.

Vi var nämligen på "mini-semester" ute i Nyköping hos svärföräldrarna måndag till idag (onsdag). Saknade mina katter något otroligt, men jag visste ju att de skulle klara sig utan oss i några dagar eftersom Johan var snäll och tog hand om matningen. Men det var ändå jobbigt.

Väldigt lugnt hade vi det iallafall, måndagen regnade bort, blixtrar och dunder gjorde kvällen extra mysig. Tur att det inte höll i sig så att vi kunde grilla, men synd att det inte kom tillbaka under natten  - för då hade jag trivts som "fisken i vattnet, handen i hansken. höet på skullen" hahaha, ni fattar nog.

Tisdagen var lååång, väldigt lååååång, men ändå trevlig. Och idag tog vi det lugnt och pratade om väldigt mycket, käkade en god "lunch/middag" och sen lite glass efter det. Efter disken så åkte Matte och jag hem, imorgon kanske vi åker ut och käkar middag med dem på Skansholmen. Och på fredag tar vi en liten tur till Örebro.

Matte ska spela Paintball med kompisarna på lördag eller söndag så jag tänkte hitta på nått annat.. Södertälje?

Nä, nu sparkar godan något fruktansvärt eftersom jag sitter frammåtlutad, måste besöka damernas.... =)

Pusss

Kommentarer
Postat av: Jilly B

Jätte fina namn. (: Mysigt spännande!

Hör av dig när du är i tälje vettja! :)

2008-07-24 @ 07:55:06
URL: http://insidelingo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0