Sovmorgon....

Det vart kanske lite väl länge ändå... He he, efter många om och miau fick Beatrice äntligen upp mig straxt efer 12.. =)

Nåja, hade inte så mycket att göra idag ändå, man kommer ju liksom ingenstans utan busskort och/eller cykel. Iallafall inte i den här stan när inte pappsen bor i närheten. hehe.

Just nu sitter jag bara och väntar på att klockan ska bli lagom mycket så att vi kan åka ut till Skansholmen och äta middag med Mattes föräldrar. FAAAAN va jag längtar, det ska bli å gott...

Och imorgon så åker vi som sagt över dagen till Gerd och Muffe. =)

Som jag sa till pappa idag så kan det ju vara bra att köpa ett busskort nu vid löning så att jag har det till nästa löning. Nu är det iallafall bestämt att de ska iväg och spela paintball på lördag, så helgen blir nog rätt mycket Södertälje för min del. Både med vänner och familj.

Såg en annons på blocket igår där de försöker sälja vildsvinsblandingar, deras tamsugga hade nämligen blivit betäckt av ett vildsvin.... haha va jag skrattade när jag läste det. Fast jag tycker samtidigt synd om dem eftersom det bara var galtar och de kan ju bli lite svåra att bli av med. Vildsvin är ju inte direkt kända för att vara hanterbara... =)

Nä, nu kallar ModerNatur  igen... haha

Puss på er mina små griskultingar....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0