Fy fan....

Det var den vidrigaste kebebrullen någonsin...


Jag bad om en utan lök och utan pepperoni, jag fick en iskall, halvstark rulle MED lök!

Och just att den var iskall var ju ingen höjdare... Solgården i Masmo ligger möjligen i solen på gården,

men de är rent av usla på att laga mat...


Tacka vet jag Robbans, dit ska vi imorgon. *längtar* Då ska jag ta en RIKTIG grekisksallad,

inte en sån som jag fick på Uttrans i helgen, den var oxå helt värdelös. Det är jobbigt att äta

på ett ställe där man inte gillar maten men gillar de som jobbar där. Orka klaga på vänners matlagning...


Mat mat mat mat. Här kommer mera mat.


Igår köpte jag fem st lösviktspåsar till Mattias farmor i fördelsedagspresent. Det gillade hon.

Vi åt smörgåstårta och sallad, plus att det fanns ost och kex, somvanligt när man inte får äta sånt... Det brukar de aldrig ha annars... =( Och till efterrätt, glasstårta.. Mmmmm.


Fan va roligt vi hade, jag var nästan ingenting med Mattias utan bara med Lindha, Tony, Sandra och

Hanna. Och Jenny och Lotta på slutet. Vi skrattade så mycket åt allt och alla och ingenting. Det var så roligt!

Jag älskar Mattes familj.


Snart ska vi till Trosa! =)

Puss


Kommentarer
Postat av: Minsi

Hej Sötnos!
Vad roligt med ultraljudet, hur kändes det att se din bebis?
Du är beräknad samma datum som en vän till mig här i tälje tror jag om jag kommer ihåg rätt hehe...
Jag mår hur bra som helst lite ont i huvet just nu men det är nog pga värmen.
Bebisen är hur aktiv som helst just nu så det är lite creepy men underbart om det kan vara dt sammtidigt hehe.
Vi får ta och ses snart det är ju evigheter sedan vi sågs, annars så har vi ju trosa =)
Kramar

2008-06-03 @ 22:53:53
URL: http://minsi86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0