Undrar om 3 kr gör honom glad?

En kund har antingen missupfattat vad jag sa att frakten skulle gå på eller så har han lagt på lite bara för att... Iallafall så kommer han att få betala 3 kr mindre än vad han förväntar sig. Undrar om han blir glad då?

Ida ringde en stund innan lunchen, kände mig lite disträ men ändå rätt vaken och lyssnade väl rätt så bra på vad hon sa medan jag satt och raderade mail för att kunna skicka... Wow, har snart jobbat här ett år och inte förrän nu har nån sagt att jag ska packa ihop mailen för att få plats... Det var väl ingen som trodde att jag fick så mycket mail... =)

Natten var verkligen avskyvärd, jag somnade innan Matte ringde för att säga godnatt, vilket resulterade i att när han väl gjorde det så inbillade jag mig att det låg 4 st mobiler i sängen, och när jag väl fick tag i den som ringde stirrade jag bara dumt på den eftersom jag trodde att det stod mitt namn, alltså att jag ringde till mig, istället för att det var Mattias namn... Så jag la den brevid mig igen, och några sekunder senare segade jag mig äntligen upp ur drömmen och fattade att jag hade missat hans samtal...  *suck*

En annan grej var att jag fick för mig att det satt en katt på det lilla bordet brevid sängen, och en "Jullan" uppe på byrån, bakom och farligt nära fläkten med morrhåren och sen yttreligare en eller två katter bakom henne. Och alla var mörka. Eftersom jag var rädd att min lilla pärla skulle fastna med morrhåren i fläkten slängde jag mig upp och på lysknappen för att dumt stirra omkring mig och inse att båda mina små änglar ligger vid mina fötter och blinkar av det plötsliga ljuset. 

Jag vet inte hur många såna här drömmar jag har vaknat av både igår natt och inatt... Och inte heller hur många personer och djur jjag har sett i ögonvrån vart jag än går på senaste tiden... Börjar bli smått hysteriskt...  

Har lite träningsvärk i armarna efter att jag för första gången tog tag i mina hantlar och faktiskt tränade med dem och inte bara flyttade dem från en plats till en annan som jag brukar.. =)

Ont i ryggen har jag oxå, men inte så farligt. Måste kolla upp snabbaste vägen hem sen så jag slipper stressa till tunnelbanan och ändå missa bussen. Jag HATAR sommartidtabellen, fattar de inte att alla inte har semester samtidigt längre??!!! Det finns faktiskt folk som jobbar i juni, juli och augusti och behöver kunna ta sig frammåt utan att behöva vara orolig över att missa bussen och få stå och vänta i minst en halvtimme på nästa... Varför fattar de inte det?

Puss

Kommentarer
Postat av: Karolina

Hej sötis, har skaffat ny blogg nu. Kolla upp den om du har lust :)

puss

2008-06-28 @ 16:11:27
URL: http://overload.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0