Vart F*N är mina kontakter?!

Det undrar jag...
Jag börjar bli lite irriterad på att inte ha någon direktlänk till mina kompisars bloggar längre. Vart FAN tog de vägen egentligen. Första dagen efter "flytten" så tänkte jag att "Jaha, de kanske inte har hunnit flytta hit dem än"... MEN VART ÄR DE NÅNSTANS?! Står det stackarna på en lista över förlorat bagage i nån terminal i långt-borti-stan och väntar på det rätta planet hem eller? Jag undrar ja...

Gårdagen var hemsk. Klockan 1300 kände jag att jag kanske bara skulle palla med att jobba till 1500, jag höll på att somna flera gånger framför datorn. Så trött var jag!
Men när klockan väl var 15 så hade jag 3 ordrar kvar att regga och lite papper att sortera, så då gjorde jag det så att jag skulle slippa idag. Och det var skönt.
Äntligen har den där förbaskade orderhögen krympt ner till nästan obefintlig. Och om 5 min ska jag börja jobba med de 6 st ordrar jag har kvar och göra den helt obefintlig för att sen sätta mig med faktureringen....

Väl hemma somnade jag nästan direkt efter maten och vaknade inte förän Matte kom och lade sig.

Påväg till mitt rum idag så gick jag förbi en massa glasrutor som visade min spegelbild, det gör jag iofs varje dag. Det var bara det att jag insåg hur jävla fet jag har blivit. Och ändå ställde jag mig på vågen imorse och insåg att jag knappt gått upp nått nu heller. =) Från att ha gått ner nästan 10 kg under de första månaderna av graviditeten har jag fortfarande bara gått upp 3-3,5 kg...
Det känns asbra, hoppas bara att det håller i sig och inte skenar iväg alldeles...

Men men, man tar det som det kommer.

Så det får räcka för idag!

Puss och kram!

Kommentarer
Postat av: Majken

jag tror det är så.. någonstans står kontakterna i form av små gubbar med väskor i en lång kö och väntar på att få komma hem igen..

2008-06-17 @ 12:34:08
URL: http://majkenhenaesjohansson.blogg.se/
Postat av: Jilly B

Både du och Dessi har hållit er i en hyfsad vikt. Jag trodde man gick upp mycket mycket mer. Pra hjort!

2008-06-19 @ 10:17:38
URL: http://insidelingo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0