Huvudvärk....

Jaa, sen i lördags har jag mått skit. RIKTIGT SKIT.

Det började med ryggont och huvudvärk, lite snuva... Men inte så farligt ändå. Orkade gå på påskmiddagen hos svärföräldrarna men det var svårt att vara mer än trevlig. Skönt att komma hem.
Men sen blev det värre. Igår låg jag under två täcken och en filt och frös. Mådde skit och kunde knappt äta nått...
Idag kanske snuvan är lite bättre men febern och huvudvärken är värre än någonsin. Jag hatar att vara sjuk.

Jag kräver inget medlidande, bara förståelse för att jag inte orkar jobba imorgon...

puss

Kommentarer
Postat av: Jilly B

Awh, krya på dig! Klart du inte ska jobba när du mår dåligt. Ta hand om dig! :(

2008-03-25 @ 10:23:08
URL: http://insidelingo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0