Ja jag ska....

Nu har jag fått åthutningar från två olika håll - Jag är för oaktiv på min blogg...
Men jag tänker faktiskt skylla ifrån mig, och enligt mig själv så är det en bra ursäkt. JAG HAR JOBBAT. =) Och med det menar jag att jag knappt har hunnit ta mig tid att läsa nått på aftonbladet.se. JAG HAR FÖR SJUTTON INTE ENS HUNNIT LÄSA NÅN ANNAS BLOGG! Och just nu ORKAR JAG INTE skriva på engelska. Det är bara helt enkelt för jobbigt.

Jag har säkert oxå en massa påbörjade bloggar i Word som jag suttit och pillat på men aldrig kommit för mig att publicera...

Så vad har hänt sen sist då? Kryssningen vart inställd, men vi plannerar nått roligare istället. Förresten - min lilla gurka fyller år idag. Grattis gumman och kvadda inte för många av de fina leasingbilarna nu =).

Igår och i förrgår låg jag hemma och bara mådde dåligt hela dagen, men på kvällen igår gick jag upp till Linda och käkade lite, pratade med hennes mamma och bror. Och såklar busade med Kevin, som faktiskt var ganska trött när jag kom. Men han hade varit på dagis för första gången så det är förståeligt. Ha ha.

I helgen var vi ute och festade, ett kapitel i mitt liv jag gärna glömmer... Iallafall en del av kvällen. =( Men men, det är sånt man får leva med, och jag tänker inte hänga ut nån. Sen i söndags var jag ute i stallet och pysslade med Keyman, min lilla sötnos. Han var jätte mysig. Matte kom och hämtade mig så att vi kunde åka och äta. Sen åkte jag till Södertälje och träffade mina små hjärtegryn. Det vart en jättemysig kväll, som dock vart lite för kort och skulle behövas sträckas ut i flera dagar till. haha

Måndag vaknade jag som sagt och mådde pyton, feber och trött som bara fan. Fick ett gulligt meddelande från min älskling där han sa att det var snö och regn ute så jag skulle gå försiktigt och tänka på att bussen kanske skulle vara försenad. Jag stannade med gläjde under mitt täcke med mina underbara flickor. Det blev både täcke och filt på hela dagen. Fan va piss jag mådde.

Har lånat böcker av Frick, (du kommer alltid att vara Frick för mig Skruttan) den första är lite skum, men jag ska ta mig igenom den. Har fått Fantasy-fnatt igen, vet inte vad jag ska ta vägen, och varken Harry Potter eller Eddings duger just nu. Jag vill till okända territorier, outforskade platser och nya bekantskaper. Jag står i kö på två böcker på bibblan som aldrig verkar komma in. Den ena står på inköp och den andra är jag den andra personen som vill låna... Jag satt helt enkelt fast i träsket. Men nu fick jag låna fem böcker av Frick som sagt, det blev min räddning.

Nä nu har ni fått nog för ett tag. Kanske uppdaterar lite mer sen.

PUSS OCH KRAM

Kommentarer
Postat av: Jilly B

YAY! Vad härligt att du fann lite tid att skriva ner en rad för oss trogna Lotta fans! ... Btw "=)" är det sämsta bloggtips jag sett i hela livet!

2008-03-06 @ 08:12:50
URL: http://insidelingo.blogg.se
Postat av: Sophia

Ja.. Nu är jag nöjd :P

2008-03-09 @ 19:46:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0