Pilleriller

Det är sjukt egentligen hur bra man kan må av ett litet piller...=) Jag hade inga som helst problem med att sitta och läsa tidningen och prata med en kollega längst bak i bussen idag.... Så skönt.

Idag är det en bra dag, det känner jag på mig! Jag ska ringa och väcka Mattias kl 10.00, han är ledig idag den lyckosten. Som han är nästan varenda fredag när de ligger ute. Vad han ska göra idag har jag ingen aning om. Slappa hela dagen antagligen. hehe

I förrgår satt jag i flera timmar på IKEA's sida och designade mitt kök, det var roligt. Men Mattias var skeptisk till resultatet. Men han var ju ganska trött oxå, kanske skulle ha valt ett annat tillfälle att visa honom det och lagt fram det på ett annat sätt. Jag tror att det kommer att gå.

Igår när Tomas släppte av mig hade jag missat bussen med nån minut så det var ju bara att börja traska till centrum. Det var så skönt att jag för en gångs skull kunde gå genom skogen och slippa gå längs bilvägen första biten. Men när jag väl kom dit så tänkte jag att jag skulle gå förbi svärföräldrarna och kolla in deras trädäck på framsidan. Lotta var just på väg ut genom dörren och på väg till Södertälje så vi gjorde sällskap till bussen. Så det blev en prommis hela vägen hem. Det var rätt så skönt. Men efter middagen slocknade jag som ett ljus i sängen. Sen vaknade jag när Kustbevakarna började.

Nä får det räck för ett tag....

Puss på er alla där ute i cyberrymden... he he.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0