Stephen Lynch!

I LOVE I LOVE I LOVE!!
Vi satt VÄLDIGT långt bak i salongen tyvärr, men det var roligt ändå.  Asroliga sidekicks hade han oxå. Kommer fan inte ihåg vad den korta heter men hans låt "Dirty Sanches" satte sig på hjärnan direkt.

Det enda tråkiga var alla i publiken som fick för sig att resa på sig i tid och otid och hela tiden ropa ut sånger som han inte ville sjunga. Tillslut vart han nog irriterad på riktigt... men man vet fan aldrig med komiker egentligen... =9

Maten var jättegod. Men det är nog som Duvan och jag satt och diskuterade, att för min del lönar det sig inte att betala 119 kr för buffen eftersom jag ofta bara tar en gång och sen äter sallad och efterrätt. Däremot att jag själv får plocka min mat som jag vill ha den och krydda den som jag vill är ju det som man egentligen betalar för. (Usch vilken dålig svenska,men jag orkar inte rätta mig själv, förmycket tankearbete.) Det är ju mer lönsamt för Duvan som ändå tar mat tre gånger. Men killar kan ju äta mer än tjejer, speciellt killar som sportar och har ett krävande arbete.

Vi käkade vid 18 nånting, satt väl lite över en timme, för att sen dra oss till "Wooken" vad det hette egentligen vet jag inte, men det var ett matställe med jungelinredning på en gata rätt nära Gallerian. Ganska mysigt, bara vi inte hade suttit precis innanför ytterdörren där folk gick inoch ut hela tiden.

Sen vidare till China teatern där vi hade en asrolig natt med Stephen och de andra killarna.


Nu orkar jag fan inte mer, vi ska till svärföräldrarna om tre timmar och käka påskmiddag....

Så puss på er nu!

Kommentarer
Postat av: Jilly B

AH! Lär ju ha varit svin-kul! :D Jag ville också dit men kom aldrig iväg! Kul att höra att du har en bra påskhelg. (: kram

2008-03-23 @ 13:23:21
URL: http://insidelingo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0