Tysthetskloster

Jaha, oförberett lönesamtal igår. Det var plannerat att vi skulle ha det idag egentligen, men min PA kom igår eftersom hon tydligen slutar tidigt varje tisdag och inte hade tänkt sig för när hon bokade in mötet. Jag tror iallafall att det gick rätt så bra. Hon såg ju iallafall inte arg eller irriterad ut när hon gick...  =)

Och så kom snön tillbaka.... va fan skulle den göra det för? Mina vinterkängor har omvandlats till stallskor och jag har ingen lust att sätta på mig dem när jag går till jobbet. De luktar liksom lite häst om dem, och det kanske inte alltid är så uppskattat...

Inatt drömde jag om mina gamla klasskompisar, Etto, Nathalie, Carolina och Sonya... Plus om mina dagis fröknar Britta och Ulla. Helt galet men fan va jag saknar dem. Jag kommer inte ihåg vad drömmen handlade om mer än att jag kramade om dagisfröknarna och sa att jag saknat dem och sen pratade en massa med tjejerna... Jag ville verkligen inte gå upp i morse!!! =)

Vinter vinter vinter.. Senast igår satt jag som ni vet och kollade igenom mina bilder från i sommras... Fan va man längtar tillbaka till de dagarna! Tänk bara tanken att åka ut mitt i natten och bada för att det är så varmt. Kanske tilloch med åka ut tidigt en morgon bara för att... Åh, jag längtar till värmen.

Jaha, snart har påsken gått och då kan Robin äntligen hjälpa oss att tapetsera. Har redan pekat ut den tapet som jag vill ha och Mattias gillade den oxå så det blir nog inte så svårt att övertyga honom om den saken. hehe. Och så ska vi köpa nya golv och kolla på kök och Duschkabin. FY FAN VA SKÖNT DET SKA BLI ATT FÅ GÖRA OM!!!
Om bara Matte kunde släppa tanken på att köpa den där jävla fyrhjulingen.... Iallafall vänta tills vi har renoverat och sålt lägenheten och köpt hus så att han kan ha den i ett garage på tomten istället.... Tycker jag verkar mycket vettigare...

Men det kommer han aldrig att göra...

Iallafall, nu måste jag fortsätta jobba... Lite svårt bara att göra det när man får så roliga mail från Jill... HAHA

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Jilly B

Javisst fan var det oproffsigt av kyparn att inte säga något? Han bara log fult. Han visste! Damn it! >.

2008-03-18 @ 09:39:21
URL: http://insidelingo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0