Allt kommer att bli bra...

Jisses vilket deprimernade inlägg det blev igår. Kände att det kanske blev lite för mycket gnäll, men samtidigt så ville jag inte censurera bort känslor jag kände då för då skulle det inte vara någon nytta med att skriva av sig...
Och om jag inte pratar med folk om detta är det för att det är en dålig vana, en dum försvarmekaniskm jag haft sen jag var liten. Det bara är så-

Huvudvärken är brutal, har haft den sen i lördags nu. Jag tror att det beror på vätskebrist och trötthet. Men ändå slapp jag måndagen den här veckan... Det är mycket att göra just nu. Måste dricka mer vatten...

Köpte p-piller till kattorna igår som jag tryckte i dem för att avbryta deras löpning, om jag inte gör det så måste vi skjuta upp kastreringen och det orkar varken Matte eller jag. Dessutom när jag ändå var på apoteket så köpte jag den där Nutrogena blackhead scrub, eller va fan den heter. Den funkade skit bra. Är riktigt nöjd efter bara en gång. 

På kvällen gick jag och Linda hem till Sollan och fick oss en lite djupare inblick i Amway än vi hade tänkt oss... Så nu är bara frågan om man ska göra ett försök och gå på nått möte på måndag eller inte. Jag har inte bestämt mig riktigt än. Det verkar så komplicerat alltihop. 

På torsdag blir det förhoppningsvis kastrering och ultraljud. Då kommer nog all oro att gå över hoppas jag. Det blir värre ju närmre torsdagen jag kommer. Då får man ju liksom veta om det är nått fel på grodan eller inte. Hoppas inte. Läste att det var jätteovanligt att det är fel på foster i nån broschyr som jag fått från barnmorskan... Så jag kanske inte bör oroa mig alltför mycket.

Nä nu måste jag börja jobba igen...
Men puss och kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0