Extremt uttråkad.

The Past, the Present and the Future

Igår var en jobbig dag, eftersom man inte får äta vilka preparat som helst när man är gravid så var jag i förrgår tvungen att åka en halvtimme tidigare från jobbet för att träffa en läkare och prata om allergitabletter... Och igår kände jag en stund innan lunch att jag behövde en, inte så att jag VERKLIGEN behövde en men jag ville att det skulle sluta klia i näsan.

Tjejen på apoteket sa att jag borde ta dem på kvällen när jag går och lägger mig, för man blir väldigt trött av dem...  - Fine, tänkte jag och tog en vid lunch när jag kände att den behövdes istället. DUMT, min hjärna vart mos, jag lovar att jag vart nästan som en klubbad säl, jag fattade ingenting... =) Det måste vara för att det är nån annan sort, för jag har aldrig blivit sådär när jag käkat allerigitabletter förrut...

Idag är jag trött, har suttit helt själv här inne långa stunder och jobbar hysteriskt.... Linda håller på att lära sig Service ordrar och sånt med Tomas, Sollan "vak:ar" (Vård av katt - för er som inte vet det) lite hit och dit idag för att lilla Snobben har varit ute och käkat möss, vilket resulterade i en operation för att få bort ett ben som fastnat i halsen. Chefen vabbar, och Björn, ja han sköter sitt...

Imorgon är det DAGEN DET! D-DAY, eller THE DAY.
- Dagen då grodan i min mage förhoppningsvis blir ett barn och inte en liten galning som hysteriskt försöker simma genom livmoderväggen. =) Det var min första rörliga bild av min bebis, och den kommer jag aldrig att glömma... Det ska bli så skönt när det äntligen är över, för då vet jag att jag har passerat en milstolpe till på den här resan... =)

Puss

Kommentarer
Postat av: Minsi

Hejsan stumpan! vad roligt... Vilken vecka är du egentligen i? Japp jag ska med till trosa, hörde att du också skulle med :-) Kramar

2008-05-28 @ 18:26:03
URL: http://minsi86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0