Göteborg

Semestern är snart slut, om en massa timmar åker jag hem igen... Men jag är inte ledsen för det för då får jag träffa mina katter och visa min pojke magen som har växt lite. =)

Har ätit en massa nektariner den här semstern, och fle blir det... haha överkonsumtion kallas det.

Igår var det 60 års fest, inget att berätta om kom en massa människor som jag inte känner och käkade mat och fikade. Fick se Helensa nya hus som just nu är i kaos eftersom de håller på att renovera. Men det kommer att bli jättefint, jag är sååååå avundsjuk!

Idag visste vi inte riktigt vad vi skulle göra Sandra och jag, men det slutade med att vi åkte till Bouhs fästning och gick runt. Det är ju Norges nationaldag idag så det var lite spektakel. Vi missade det mesta dock eftersom vi bara harde parkering i två timmar. Men det gjorde ingenting. Jag var helt slut när vi hade gått runt... Men biljetterna gäller hela kvällen. =)

Vi tog med oss pannkakor och sylt, lite kex, fukt och vatten och satt och fikade på en lite gräsplätt där vi hade utsikt över tornet "Fars hatt". Det var jättemysigt. Sen var jag somsagt helt slut och lyckades iallafall övertala Sandra att vi inte orkade laga mat själva idag utan skulle åka hem till Faster och grilla med dem. Även om jag inte kan äta grillat än så finns det väl nått jag kan äta...

Igår åt jag tillexempel jättemycket Taccopaj, vart förvånad själv när det liksom inte tog stopp... =)


Nä, nu ska jag hjälpa till här lite.. 

Puss och kram

Kommer hem på Måndag kväll! 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Okej, något verkar du äta i alla fall :P Hoppas du haft en bra semester!

2008-05-19 @ 21:04:51
Postat av: Sophia

Oj, det här ovanför var från mig!

2008-05-19 @ 21:05:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0