Hjärtslag...

Imorse fick jag sovmorgon och cyklade upp till centrum för att träffa barnmorskan kl 8.

Vi pratade lite och hon tog lite prover och ställde lite frågor. Sen fick jag lyssna på grodans hjärta....
Swoosh swoosh swoosh lät det... Lite coolt faktiskt, synd att inte Matte kunde vara med och lyssna. Men han kommer att få höra och se den 29:e.

Nu äter de lunch här igen, de gör fan inget annat här tycker jag... hehe. Nä men det luktar faktiskt väldigt illa och jag vet inte om jag någonsin kommer att tåla lukten av mat mer.... =(

Jaa, det är väl inte så mycket mer att berätta just nu. Jag saknar min lilla Pluttis som är ute i stora världen och går en intensivkurs för att lära sig att köra bil så att hon kan ta körkortet. Jag håller tummarna för hennes del! =)
Jag vill oxå plugga, men det kommer jag att kunna koncentrera mig på sen, inte just nu. Nu är det alldeles för mycket runtomkring...

Puss och kram på er sötnosar!

Kommentarer
Postat av: Jilly B

Jag vill se din bejbi! :D

2008-05-14 @ 15:29:07
URL: http://insidelingo.blogg.se
Postat av: Sophia

Herre jössös vad du verkar cykla en massa :) Tänk om man vore så duktig haha.
Men du gumman, äter du något alls? Det verkar inte så när jag läser om dina dagar här!

2008-05-19 @ 21:02:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0