Irriterande människa!!!

Om man inte tittar på en person som pratar med en och inte svarar mer än nödvändigt, och inte heller gör något för att hålla igång konversationen, DÅ borde väl personen i fråga förstå att man inte VILL prata... Men NEJ, inte då, det gick honom HELT förbi!!!

Så nu har 10 min av mitt liv slösats bort på meningslöst dravel och irritation.


Och människan ger inte upp heller... Han går från person till person i rummet och pratar om saker som ingen bryr sig om....  *suck* Tur att man inte har honom som familj eller släkting, då hade jag fan gått i taket...


Och så har jag ont i magen, och är trött.


Gårdagen var i alla fall bra. Efter jobbet såklart. Ingen stress bara avslappning... Unnade mig till och med en Magnum Almond i Hallunda... =) Väldigt njutningsfullt.


Hoppade som vanligt av vid viadukten och cyklade hem, träffade Helena och Balloo, och lät henne pröva min cykel. Balloo tyckte att hon bar sig så konstigt åt att han började bita henne i fötterna... Men efter ett tag lugnade han ner sig och tyckte att det var väldigt roligt. Sen gick jag hem och la mig i soffan och läste en stund. Klockan sju ringde Helena och frågade om jag vill följa med ut på en promenad, det gjorde jag ju såklart. Vi gick till den lilla sjön i Segersjö och tittade på alla fina hus som ligger där. Man vill ha alla helt enkelt. När vi skaffar hus blir det antingen i Uttran/Segersjö, Uttran eller Fiskarängen... Men jag kommer nog att få lirka rätt mycket med Matte om det.


Jag får nog börja nöja mig med ett hus i Uttran, men nån dag vill jag flytta ut till gamla Södertälje vägen och ha ett hus med ett litet stall... Och en stoooor tomt där jag kan ha ett stort växthus och ett uteland.


Drömmar drömmar drömmar... =)


Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0