Tillbaka på jobbet..

Ska man säga "Äntligen" eller ska man gråta?
hehe

Det var nog tur att jag kom tillbaka nu, min inbox hade 31 olästa mail, men sen vet jag ju inte om Sollan gått igenom dem när jag varit borta... Och på min telefon hade jag 16 missade samtal... =)

Nu när klockan snart är 8 har jag suttit i över en halvtimme och rensat upp bland alla mina mail och problem ordrar. Undrar om någon har gjort det undertiden jag varit borta?

Nåja, resan hem gick bra, fort oxå. Åt några räkostmackor när jag kom hem, efter att Matte suttit och klappat på min mage i en halvtimme eller så såklart.. =) Han hade saknat den och han märkte visst att den hade vuxit.=)

Har sovit gott inatt, inga skrikande katter, helt otroligt!!! Däremot hade jag min lilla prinsessa hos mig nästan hela natten... Mysigt. =)

Nääää, nu ska jag återgå till jobbet. =) 

Puss

Det vart väldigt många smajlisar idag!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0