Valborg var skit förresten

Pissapa vad jag är dålig på att uppdatera min blogg... Varför har jag den egentligen kan man ju undra ibland...

Det luktar illa överallt... Folk sitter och äter och jag vill bara spy, imorse ville inte alls min kropp att jag skulle jobba utan gjorde så att jag satt och kallsvettades och skakade hela morgonen... Inte roligt

Men nu kommer iallafall solen fram ibland så det kanske blir lite roligare att cykla sista biten hem, och så måste jag kommaihåg att skaffa kvittot för friskvårdsintyget. Kanske ska ringa dem nu förresten.... ?!

Jaja, man får skylla sig själv när man inte tänker... Jag kom iallafall ihåg att deklarera, fast jag hade fan ingen lust till det alltså. För lilla jag fick inget tillbaka, utan måste pröjsa ex antal tusenlappar bara för att jag jobbade ihjäl mig förra året. CP värld. Dessutom är jag lagom glad för att de har höjt rese-grejjen så att jag inte får dra av nått... =( BUTTER.

Nä, nog med negativiteten...
Inga sparkar än, men jag längtar. Lilla grodan gör mig illamående fortfarande och dessutom så pendlar jag fortfarande på 8-10 kg minus.. Undrar om jag hinner gå upp tills jag ska till barnmorskan nästa vecka.... =) Om inte, så synd för mig då... hehe

Nästa vecka ska jag dessutom till GBG med pappsen, det ska bli så skönt!!!!!!!!!!!!!!!!! SEMESTER!!!!!
Trots att det precis har varit en riktigt långhelg så är det nått jag verkligen behöver... Börjar få lite ont i ryggen oxå, hoppas att det går över tills dess...

puss

Kommentarer
Postat av: Jilly B

haha näe det blev ingen Gökotta men istället lite minigolf! Dom har öppnat banan nu så det var kul :) Jobbigt att allt är så vidrigt för dig helatiden. Kan du fortfarande inte äta ordentligt?
Dessi ska få en pojke, ultraljudsbilderna såg fina ut! :) När får man se din lilla "groda" ? :)

2008-05-05 @ 13:09:33
URL: http://insidelingo.blogg.se
Postat av: Jilly B

Såg just din rubrik, miss positive.
Hahahahah

2008-05-05 @ 13:12:13
URL: http://insidelingo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0