Ammaammaammaammaammaammaammaammaammaammaammaamma

Igår var det snöstorm, då var det rätt skönt att stanna inne och tvätta och städa hela dagen. Tyckte riktigt synd om min älskling som fick ge sig ut och jobba i snöstormen....

Har dock förträngt det mesta av gårdagen då den var rätt påfrestande psykiskt. En mammig unge och en kattt som gick och skrek hela tiden. Okej om hon bara hade pratat lite lågt då och då men när hon skriker blir jag fan tokig. Bara för att jag inte vet varför hon gör det.

DET SKA BLI SÅ JÄVLA SKÖNT ATT FLYTTA!!!!!!
Det är nu bara idag, onsdag och torsdag, sen drar vi på fredag!!!!!! Så nu sitter jag och väntar på att pappa och faster ska komma och hjälpa mig att pack lite, det är inteså mycket kvar.... egentligen. Det är bara det att det går lättare att packa om man har någon som håller koll på ungen eller om hon sover...  =) Pappa ska hjälpa mig medugnen oxå... jag hatar att rengöra sånt!!!

Nä nu börjar det bli för jobbigt att skriva med en hand... Återkommer nån dag när jag har båda händerna fria...

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0