Äntligen hemma igen...

Nåväl, jag har varit hemma en stund, men jag har varit upptagen med min lilla dotter som såklart skulle vakna när vi kom hem. =)

Sist jag försökte skriva så vart jag avbruten av hennes hunger såklart. =) Det är mycket såklart med min dotter. Alla säger att hon är så söt, såklart säger jag då... Och alltid när maten precis är klar och vi ska sätta oss ner och äta så vaknar hon. Såklart...

Iallafall, som jag skrev tidigare upptäckte vi att suffletten på vagnen som vi fått bara åker ner hela tiden. Vi gjorde en "tattarlösning" med ett snöre och en säkerhetsnål tills vi kom hem. Men när det visade sig att det inte gick att spänna åt skruvarna som egentligen visade sig vara nitar så bestämde vi oss för att titta efter en ny vagn. Och vi hittade en perfekt på blocket, såldes av en familj som bodde i Rönninge. Jätte mycket tillbehör ingick, bland annat regnskydd, myggnät och skötväska. Med vagn och allt 1900 kr.

Vi är supernöjda med den. För den är ju så jävla snygg!

Nu är det riktigt roligt att gå ut och gå.

Imorgon ska jag gå på prommenad med Anna. Ska faktiskt bli riktigt skönt.

Nä nu gnyr hon igen den lilla. Ska se till att förbereda så mycket som möjligt av maten så att det går fort när Matte kommer hem,.

Puss och kram!

Kommentarer
Postat av: Anna

Haha jaaaadu den dagen lär dröja ett tag, iaf om jag får bestämma :P

Jag vill ha barn, helt klart, men det passar sig liksom inte nu...

Fortsätter avla på hamstrarna istället haha.



Ser fram emot fler bilder på skönheten =)



2008-11-10 @ 18:44:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0