Promenad, nytt golv och middag

Mysigt att för en gångs skull vakna upp en helg utan att behöva stressa iväg till nått...
Nu låg vi hela familjen och mös en lång stund. =)

Sen tog lilla familjen en promenad upp till centrum i regnet för att handla lite nödvändigheter och extra material till middagen vi skulle bli bjudna på. Och nu ligger Lee hos farmor, mätt och belåten medans hennes pappa showar med farfar i köket med deras nya golv... Faster hjälper till så gott hon kan! =)

Jag ska väl gå och titta lite jag med.

Kram kram på er!

Kommentarer
Postat av: Anna

Va mysigt det låter!

Hopaps det kommer fler bilder på sötnosen =)



kramar

2008-11-16 @ 14:04:01
Postat av: Stolt kusin =)

Hoppas du inte tror att jag inte vill komma och hälsa på er och lilla knodden. Hade ettårsdag med David idag och had en del att förbereda igår. Men om jag får så kommer jag gärna och hälsar på i veckan =)

puss

2008-11-16 @ 19:14:38
URL: http://overload.webblogg.se/
Postat av: Cissi o Alwa

ååh vad kul att se dig igen :D hoppas din dag var fortsatt lyckad :)



puss o kram/Cissi o Alwa

2008-11-19 @ 03:42:20
Postat av: Jill

Meh hallå! Bilder! Kom till stan! HÖRRU nu har du fått vila upp dig och bla bla... Nu vill jag träffa lilla fröken! (:

2008-11-19 @ 07:49:42
URL: http://billyj.bloggie.se
Postat av: Linda

Vad kul att ni tittade förbi på jobbet, hon är ju sååå söt! Mamma också såklart. ;)



Kommer över på en fika sen när ni har flyttat.



Puss och kraaaaam och ta hand om er.

Hoppas ni hittade det ni sökte på IKEA.



2008-11-19 @ 12:40:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0