Jag drömde att jag var smal....

Jag hade en svart bikini, stod på en strand och hade en platt mage dock med strimmor på... Men det gjorde ingenting eftersom alla sa att jag var så snygg.

Längtar efter min bebis, vill att hon ska vara ute nu. Vill inte tänka på förlossningen, vill bara att den ska vara över....

Måste åka och handla i helgen, vi har fan ingenting roligt att äta hemma så jag försöker få Matte att åka någonstans och äta något gott. För jag är as hungrig.

Nästa månad kommer inte att bli rolig eftersom jag fick min första telefonräkning på den nya telefonen idag. ÖVER 800 SPÄNN!! Ajajajaj.... sa min mage då....

Matte pratar med sin mamma i telefonen och försöker förstå vad man ska köpa till en bebis... =) Och vart man gör det... Men en sak kan jag säga, det blir fan inga dyra grejjer här inte. =)

Nä, nu är jag hungrig!

PÖSS!

Kommentarer
Postat av: Karro

Ååh, fasiken vad najs att åka och köpa kläder och allting!, du vet dina rättigheter nu när du är gravid va?. I annat fall så ska du ha rätt att kräva i princip vilken mat elr vilka tjänster du vill vilken tid det än är på dygnet. Din åsikt räknas ju faktiskt som två nu ;).

Det är ju inte långt kvar tills flickan öppnar sina ögon mot världen för första gången och då är det bara att säga till så börjar vi träna elr nått :). Kollar runt lite efter gym och sånt nu så om du vill så är det ju bara att haka på när tiden är rätt =).

2008-10-12 @ 17:07:21
URL: http://overload.webblogg.se/
Postat av: Linda

Hej Snuttan!

Hur känns det att vara ledig? =) Vi saknar dig tokmycket. Vem ska klia mig i håret nu då? Gissa vad, AA är sjuk idag. Ovanligt va? =) Sara är också sjuk.. Jag och Babbe-San inventerar och det är dödligt tråkigt.



Puss

2008-10-13 @ 13:28:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0