Jaha, då sitter man här då...

Har inte ont alls idag, iallafall inte om man jämför med tidigare dagar. Lite smärta har man ju men det är ingenting som jag inte klarar av... =) Natten var dock hemsk. Men helgen var okej. Lite stel men mycket positivt som vägde upp liksom. DÄR KOM DET!!! Fjortisordet, det bara kom... haha Liksom...

Gick faktiskt in på min facebook i helgen, och det var väl nedra tur det...! Det visar sig att även om jag har glömt bort världen så har den inte glömt bort mig... Hade fått jätte mycket gratulationer på min födelsedag (?!) visste inte att folk brydde sig så mycket.. haha. Och dessutom tre eller fyra nya meddelanden från Ibby och Matt. Usch vad jag kände mig dålig när jag såg att jag fått dem. Har tänkt på dem massor men som jag sa till dem, när man kommer hem från jobbet är man så jävla trött på datorer att man bara vill spy.

Iallafall...

Vi hade visning igår, söndag. Det gick nog ganska bra tror jag. Lägenheten blir eventuellt såld idag. Det är ingen idé att hoppas på ett mirakel och tro att någon kommer att bjuda över 600 000 kr för den. Så vi tar det vi fått. Det känns liksom säkrast. (där smög det in igen... - liksom)

Dessutom köpte vi en kamera, en PENTAX systemkamera... Fråga mig inte vad det var för modell, för det vet jag fan inte. Vi tittade först på en SONY, men när det väl kom till kritan så fanns den inte kvar och skulle inte komma in förrän 2-3 veckor senare... Och då har hon eventuellt kommit ut redan, och att sätta sig och lära sig en liten "mini-dator-till-kamera" när ungen är född det är fan inte bra planering. Då ska allt redan vara klart... Så iallafall när säljaren upptäckte att den inte fanns så fixade han fram en "bättre", den var iallafall dyrare, men vi fick den till samma pris som SONYn. Det var ju najs tyckte vi.

Under visningen så slängde vi förresten in katterna till svärföräldrarna, i det lilla gästrummet. Där skötte de sig exemplariskt måste jag säga. De var helcoola när vi kom och hämtade dem sen. ♥ Mammas små älsklingar.

Nej jag har inte packat min BB väska än, jag ska göra det, ikväll, eftersom jag tvättade igår.
Har fått lite grejer till bebisen som ska packas ner oxå, fast det mesta tror jag kommer att vara för stort. Så det blir väl till att åka till tumba och handla lite. Usch, va stressad jag blev nu...

Vad är det man ska ha med sig egentligen...?

BEBIS:
- Mössor
- Strumpor
- Bodys
- Blöjor

JAG:
- Myskläder
- Morgonrock

Äsch, jag orkar inte nu på jobbet. Tar det sen när jag kommer hem.

Det verkar som att det kommer att bli mycket här på jobbet idag. Klockan är tio i åtta och en viss person är inte här än, vilket brukar betyda att personen i fråga är "sjuk"... FAN VAR IRRITERANDE. Jag skulle ha sjukskrivit mig och stannat hemma, men nä. Jag är för "snäll"/ dum för det. Dessutom, vad skulle jag göra hemma förrutom att klättra på väggarna och bita ner naglarna till nagelbanden?

Jahopp, det är väl dags att sätta igång på riktigt igen då. Har ju gjort lite redan idag men nu blir det på riktigt.

PÖSS!


Kommentarer
Postat av: Minsi

Det dubehöver i väskan är:

kläder till bebis (stl. 50 & 56)

mössa

varmakläder

strumpor

(blöjor å sånt finns där)



till dig:

myskläder

extra myskläder

underkläder

amnings bh



nått eget som du kanske vill käka, typ snacks... det som finns är inte alltid det man vill ha...



om det är nått annat så ring bara men jag tror jag har the basic stuff...



din lilla skrutta kan gärna få titta ut snart... min lilla kille behöver en tjej hehe

puss på dig å magen.

2008-10-06 @ 11:33:49
URL: http://minsi86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0