Nu ligger vår lägenhet ute på hemnet.

Så nu tipsar ni alla ni känner om att det finns en mysig tvåa till salu i ett fint område i Salem, så att vi kan flytta in i den nya lägenheten den första december!!! Ha ha ha.

Nämen seriöst, gör det!

Idag har jag varit hos sjukgymnasten och hon konstaterade att min högra sida på höften är högre än den vänstra. Så hon sträckte på den och hade sig. Dessutom fick jag låna ett bälte som ska stabilisera höften. Det är jätteskönt, så nu ska jag gå och jobba imorgon, det känns bara dumt att sitta hemma och stirra in i väggen... Som tv:n sitter på...=)
Även om jag egentligen skulle behöva packa den där väskan som man ska ha med sig på BB.... =(  Och förbereda inför babyns hemkomst... Inte gjort alls.

Efter barnmorskan åkte jag till förlossningen på Södertälje sjukhus och hälsade på Dessi och lill Daxten. Han hamnade nästan direkt på min mage/mitt bröst till lillgrodans stora förtret, för hon började sparka och leva rövare där inne på en gång Men stackars Daxten verkadeinte bry sig om sparkarna utan somnade lugnt... Såfort jag hittar kabeln till datorn så ska jag lägga upp bilderna jag tog på honom... Lilla sötnos, skrynkel, russin, eskimå, Dax-Vax och allt han nu fick heta... Hahaha

På vägen hem så ösregnade det, jag vart blöt och kall... Så väl hemma värmde jag lite mjölk och blandade i O'boy, kröp ner under täcket i soffan och slö tittade på tv en stund innan jag somnade. Vaknade vid 4 och nu sitter jag här...

Nu ska jag gå och kolla om det finns något som jag kan laga till lunchlåda imorgon. Antingen det eller så äter jag den tråkiga pajen som ligger i frysen som backup och väntar på mig... =( Inte speciellt roligt dock...

Puss och snusk på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0