Sömnlös i Salem...

Helt otroligt. Jag kan bara inte sova!
Har varit vaken sen halv fyra och tankarna har bara snurrat runt i skallen på mig. Var till slut tvungen att gå in och sätta mig i badrummet och skriva ner allting i ett kollegieblock... Jag kunde ju inte sätta mig i vardagsrummet för då skulle jag väcka Matte med ljuset.

När klockan var 05.35 så väckte jag Matte och frågade när han skulle gå upp.. Han ska tydligen inte ens jobba idag fick jag veta då. Myspys tänkte jag och hoppades kunna somna ihopkrupen intill honom... Men icke.. Så nu sitter jag här, och tänkte sätta mig och skriva ner allting som jag skrev i blocket på datorn så att man kan redigera allting lite bättre. Får se hur det går, för katterna är helt galna och flyger efter varandra i hela lägenheten. Hade tänt lite stearinljus för att inte störa för mycket samt för att värma upp lägenheten, den är nämligen svinkall.. Men jag kände att jag var tvungen att släcka alla utom två eftersom man aldrig vet om det kommer en katt flygandes över bordet.

Så, nu tänkte jag återgå till mitt Word-dokument. Så puss och kram på er och hoppas att ni får en jätte trevlig dag!

Kommentarer
Postat av: Minsi

Tack för igår stumpan! Det var jätte roligt att träffa dig och magen. Det är bara att höra av dig om du vill babbla lite gravid/mamma förebredande saker, eller kanske bara babbla haha... Nu så har man lämnat sonen hos pappa så man får lite egen tid =)

puss på dig å magen

2008-10-24 @ 09:09:51
URL: http://minsi86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0